torsdag 12 april 2012

This is the year.

Just nu håller jag mest tummarna för att jag klarar mig ända till sängen innan jag somnar. Jobbet gick bara fint och det var härliga människor där och jag jobbade med Hanna och då kan jag ju inte begära så mycket mer av en kväll på jobbet. Nu ska jag lägga mig så att jag är pigg och fräsch imorgon bitti när det är dags att beta av två av dagens fem klasser. Efter det ska jag hem till pappa och då ska "vi" bygga en blomsterlåda till mig. Tjoho för en bra dag. Illamående trött nu. Kväljningar och tunga ögonlock.

Godnatt hörrni, och kom ihåg- det är fas två i Fit 2012! Ingen skräpmat och massa äckligt socker i helgen nu! Be strong, tänk målbild och stå emot den där dåliga vanan som gör att du tror att du är sugen. Vi klarar oss utan det där ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar